Професія вчителя англійської мови є дуже затребуваною – кількість вакансій по ній на кадрових порталах складає кілька сотень. При цьому окремі роботодавці готові платити таким фахівцям 40 000 та навіть 60 000 грн.
Наприклад, мовна онлайн-школа шукає вчителя з вільним володінням мовою лише на рівні B2-C2. Платити обіцяють від 10 000 до 40 000 грн.
Освітня компанія готова платити від 20 000 до 40 000 грн викладачу англійської мови, якому доведеться працювати з корпоративними клієнтами. Серед вимог:
- досвід роботи у корпоративному сегменті – від 1 року;
- рівень володіння англійською мовою С1 та вище відповідно до CEFR (загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти).
Школа іноземних мов шукає викладача англійської мови на зарплату від 35 000 до 60 000 грн. Від кандидата очікують просунутого рівня англійської (C1-C2). Також, стверджується, наявність Міжнародного сертифікату з англійської мови буде плюсом.
В Україні великий дефіцит працівників за високооплачуваною професією
Водночас, за словами заступника міністра розвитку громад, територій та інфраструктури Сергія Деркача, в окремих компаніях транспортно-логістичної сфери України дефіцит водіїв сягає 50%. Причина – мобілізація працівників.
Закрити ж всі наявні вакансії за допомогою жінок наразі не вдасться – хоча робота у цьому напрямі ведеться. При цьому нині на ринку досить багато високооплачуваних вакансій для водіїв-міжнародників – деякі компанії пропонують зарплату в 110 000 грн.
Деркач зазначив: загалом у транспортно-логістичній сфері в Україні дефіцит водіїв сягає 25% потреби. А у сфері пасажирських перевезень у містах – до 30%.
“25% (дефіцит водіїв фур. – Ред.) – це попередня цифра, яку ми зібрали з перевізників, логістичних компаній. У деяких компаніях ця цифра сягає навіть більше 50%, тому що це питання мобілізації. У цифрах це близько 30 тис. грн. водіїв, які потрібні як водії вантажного транспорту”, – сказав Деркач.
При цьому він підкреслив: у сфері громадського пасажирського транспорту бракує близько 30% водіїв. Це близько 6 тис. із 14 тисяч необхідні галузі фахівців.
Водночас Деркач визнав: метою проєкту з підготовки жінок-водіїв фур не є закриття всіх існуючих вакансій. Адже це “глобально ситуацію не вирішить”.
“Проєкт повинен змінити сприйняття жінки за кермом вантажного автомобіля в очах роботодавців. Показати, що це можливо, і може бути виходом із ситуації”, – сказав заступник міністра.
Як повідомляв OBOZ.UA, також в Україні запустили програму із перекваліфікації жінок, які бажають отримати навички управління будівельною технікою – Iron Women. Вони зможуть пройти навчання на операторок екскаватора та фронтального навантажувача.
Джерело: OBOZ.UA