“Київстар” змінив вартість тарифів з 1 вересня: усі назви

Мобільний оператор “Київстар” 1 вересня оновив одразу низку тарифів. Зміни зачепили, зокрема, вартість пропозицій, а також їхнє наповнення.

Про це повідомили у самому “Київстарі”. Там зазначили: зокрема, були збільшені обсяги хвилин та надаваних гігабайтів.

“З 1 вересня 2024 року ми збільшуємо обсяги хвилин та гігабайтів для деяких тарифів передплати та контракту. Такі зміни зумовлені тим, що у цих тарифах збільшилося споживання мобільного трафіку. Ми переглядаємо вартість тарифів, аби й далі збільшувати інвестиції, щоб розширювати мережу та оснащувати її додатковими джерелами живлення, генераторами”, – розповіли у “Київстарі”.

Які тарифи змінив “Київстар”

Зміна умов зачепила низку тарифів “Київстару”. Зокрема:

  • LOVE UA База;
  • LOVE UA Контракт;
  • LOVE UA Світло 2023;
  • LOVE UA Світло 2023 із Суперсилою Економія;
  • Максимальний Безлім 2019.

Також у тарифі Максимальний Безлім 2019 з’являться Суперсили на вибір. Та Роумінг як вдома”, – йдеться у повідомленні.

При цьому наголошується: також було змінено вартість цих тарифів. Проте як саме – не уточнюється. Як пояснили в “Київстарі”, користувачі цих тарифів отримуватимуть SMS з деталями про нові умови та актуальну вартість щонайменше за 7 днів до змін.

Водночас зазначається: дізнатися більше про зміни можна за безкоштовним номером 477*9. Або ж у застосунку Мій Київстар.

За що “Київстар” знімає гроші: як перевірити

Разом з тим, абоненти “Київстару” у будь-який час можуть перевірити, за що сплачують оператору. Всю інформацію про свій тариф вони можуть дізнатися кількома способами. Зокрема:

  • на запит *100*01*2#;
  • авторизувавшись на сайті та перейшовши на сторінку Тарифи;
  • у додатку Мій Київстар;
  • за номером 466*66.

У свою чергу, у Нацкомісії, яка здійснює держрегулювання в сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектру та послуг поштового зв’язку (НКЕК) нагадали, що абоненти всіх операторів можуть безкоштовно отримати від оператора інформацію про надані йому послуги за потрібний період.

Оператор повинен надати ці дані у формі розшифрованого рахунку. У звіті оператор повинен буде вказати низку позицій:

  • номер абонента;
  • вид послуги;
  • обсяг послуг, що надаються;
  • суму до оплати за кожен сеанс зв’язку.

“Для цього можна скористатися мобільним додатком оператора. Або звернутися з особистим фізичним зверненням абонента до магазину оператора”, – зазначили в НКЕК.

Проте є важливий нюанс. Розшифрований рахунок надається лише ідентифікованим абонентам – зареєстрованим або контрактним. А от знеособлені чи анонімні електронні комунікаційні послуги розшифровці не підлягають.

Як повідомляв OBOZ.UA, водночас, абоненти “Київстару” можуть змінити свій тариф. Зробити ж це можна кількома способами – зокрема, в магазинах оператора.

Джерело: OBOZ.UA

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *