Клієнтам державного банку порадили замінити карти: кому варто прийти до відділення

Клієнти ПриватБанку можуть продовжувати використовувати банківську картку, у якої закінчується термін дії, кількома способами. Зокрема, перевипустити її.

Про це розповіли у самому банку. Там зазначили:

  • зробити це можна у будь-якому з його відділень;
  • перевипущену картку можна замовити з доставкою по Україні чи за кордон.

Крім цього, можна оформити миттєву Digital-карту – у системі “Приват24”. Для цього потрібно:

  • перейти до розділу “Всі картки”;
  • натиснути “Додати”;
  • вибрати “Digital картка”.

“З нею ви можете робити оплати в торговельній мережі за допомогою смартфона, купувати оплати. І навіть знімати готівку з банкоматів ПриватБанку”, – розповіли у банку.

Там нагадали: на період воєнного стану в Україні “термін дії всіх пластикових карток було автоматично продовжено”. Тому всі карти продовжать працювати без обмежень “як для оплати покупок, послуг, так і для отримання готівки”.

Українці заблокували картку ПриватБанку після перевірки документів

Водночас інша клієнтка ПриватБанку поскаржилася, що той спочатку заблокував її рахунок, а потім розірвав договір про співпрацю. Причому це сталося, за її словами, після того, як вона надала установі всі необхідні документи про джерела походження коштів, а там її запевнили, що питань до неї немає. За скаргою:

  • Клієнтка отримала від банку повідомлення “з проханням надати джерела походження коштів”.
  • Необхідна інформація, стверджується, була надана протягом пів години.
  • У банку відповіли, що “документи підходять і все добре”, проте невдовзі, наголошується, надіслали ще кілька повідомлень про необхідність надати документи.
  • Під час телефонної розмови із клієнткою представник банку запевнив її, що “все добре і все вже надано”, а питань до неї немає.

Проте, зазначається у скарзі, незабаром клієнтка отримала від ПриватБанку повідомлення про розрив відносин. При цьому “банк заблокував Приват24, немає можливості зробити скриншоти за вересень”.

“Не розумію, чому і з якої причини, якщо все надано було вчасно і все прозоро. … Виходить, що й документи підійшли, але все ж таки вирішили розірвати відносини”, – йдеться у скарзі.

У самому ПриватБанку на скаргу вже відреагували. Там визнали, що наразі обслуговування клієнтки обмежене, а також зазначили, що:

  • Діють “виключно в рамках чинного законодавства” та згідно з нормативно-правовими актами НБУ.
  • Усі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і “відповідають вимогам безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні”.
  • Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу “зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, отриманих злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та поширенню зброї масового ураження”.

Як повідомляв OBOZ.UA, інша клієнтка ПриватБанку поскаржилася на неможливість зняти гроші через термінал банку за кордоном – з картки самого “Привату”. За її словами, пристрій “відхиляє транзакцію з метою безпеки”. Водночас, зазначила вона, її подруга з такої ж картки гроші знімає без проблем.

Джерело: OBOZ.UA

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *