Клієнт державного ПриватБанку поскаржився на труднощі з отриманням доларів з валютної картки у відділенні банку. При чому, за його словами, ситуація повторювалася протягом тривалого часу і в кінцевому підсумку він отримав не всю потрібну суму.
Скарга розміщена на порталі “Мінфін”. За нею:
- Клієнт замовив потрібну суму для отримання у валюті.
- Операціоніст банку розбив цю суму на 2 частини – до отримання 11 та 14 жовтня.
- 14, а також 15 жовтня у наявності були лише старі купюри – “у стані, який закордоном можна реалізувати лише з комісією”.
- Клієнта, імовірно, це не задовольнило, а тому “нова заявка була на 15 та 16 жовтня”.
“15 жовтня мені видали 75% суми і сказано у касі, що більше немає. 16 жовтня о 15:00 взагалі було сказано у касі, що моїх замовлених коштів уже немає, незважаючи на те, що згідно з повідомленням ПриватБанку я маю їх отримати протягом робочого дня”, – йдеться у скарзі.
Таким чином, констатував клієнт ПриватБанку, отримати потрібну суму в повному обсязі він так і не зміг.
У самому ж ПриватБанку на скаргу відповіли. Там попросили клієнта його номер телефону для вирішення ситуації.
ПриватБанк не повертає українцям картки, які забрав банкомат
Раніше ж у ПриватБанку – нагадали: вилучені чи забуті в його банкоматах банківські картки не повертаються власникам. Причому навіть якщо картку було випущено іншим банком. Тому в такому випадку слід звертатися до свого банку для відновлення картки.
Фахівці зазначили: такі ж правила діють і для карток, вилучених чи залишених у терміналах. “Вилучені або залишені в банкоматах або терміналах картки не повертаються. Для відновлення картки Вам необхідно звернутися в банк, який видав цю картку”, – йдеться в повідомленні.
Як повідомляв OBOZ.UA, клієнти ПриватБанку можуть продовжувати використовувати банківську картку, у якої закінчується термін дії, кількома способами. Зокрема, перевипустити її.
Джерело: OBOZ.UA