Після рейдів співробітників ТЦК, як повідомляють, в ресторанах і кафе [приблизно] майже на чверть знизилась відвідуваність, але на той самий відсоток зросла доставка.
При цьому в елітному сегменті, розповідають ресторанні аналітики, нічого не змінилося. Оце, додаю я, і є найцікавіше. В кого є гроші, в того все схоплено? Так, але вважаю, що питання вирішується рестораторами. Послуга “Ми не заходимо” має свою ціну. Щось на кшталт послуг охоронних агенцій. Звичайно, це входить до собівартості, тож в кінцевому рахунку сплачує за послугу клієнт.
Ціни зростають, а відвідуваність не зменшується — більше й податки, держава задоволена. Але дешеві заклади робити аналогічно не можуть: ті носять на дом (наразі без супроводжуючих).
Отак працює в Україні “економіка воєнного часу”. Такий собі варіант економічного бронювання.
Джерело: OBOZ.UA