Блог | Як працює економічне бронювання в Україні

Незважаючи на те, що формально економічне бронювання в Україні ще не запущене, його альтернативою вже користується низка компаній, і не обов’язково із оборонної сфери. Зараз, щоб забронювати працівника, підприємству потрібно лише відповідати одночасно трьом із семи критеріїв, встановлених Міністерством економіки:

загальна сума сплачених податків та зборів за попередній рік перевищує еквівалент 1,5 млн євро (близько 59,34 млн грн);

обсяг надходжень валюти, крім кредитів та позичок, за попередній рік перевищує 32 млн євро;

підприємство є у списку держкомпаній, які мають стратегічне значення для економіки та безпеки;

підприємство має важливе значення для економіки чи задоволення потреб територіальної громади (критерії встановлюють галузеві міністерства чи органи місцевого самоврядування);

відсутність заборгованості зі сплати ЄСВ;

розмір середньої зарплати на підприємстві не нижче за середню зарплату в регіоні за четвертий квартал 2021 року;

підприємство є резидентом “Дія.Сіті”.

Тобто вистачить і суто економічних показників діяльності. Наприклад, потрібно мати певний рівень зарплат та валютної виручки, а також не мати боргів щодо сплати єдиного соціального внеску (ЕСВ). Така компанія вже може отримати дозвіл Мінекономіки на бронювання співробітників.

З цієї інформації, складеної на підставі Постанови Кабміну №76 від 27.01.2023 в редакції Постанови №650 від 05.06.2024, бачимо, що й не дуже великим підприємствам (оскільки достатньо виконання 3 критеріїв) для права на [50-відсоткове] бронювання військовозобов’язаних вистачить нарахування зарплат в середньому не менше за регіональний середній рівень четвертого кварталу 2021 року (коли долар вартував у півтора рази менше) — за умови, що Дія.Сіті є, а боргів з ЄСВ немає.

Джерело: OBOZ.UA

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *