Абоненти всіх українських мобільних операторів можуть отримати від них інформацію щодо наданих послуг за потрібний період. Причому безкоштовно. Таким чином можна проконтролювати, куди поділися гроші з рахунку.
Про це розповіли у Нацкомісії, що здійснює держрегулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектру та послуг поштового зв’язку (НКЕК). Там зазначили: оператор має надати цю інформацію у формі розшифрованого рахунку.
“Для цього можна скористатися мобільним додатком оператора. Або звернутися з особистим фізичним зверненням абонента до магазину оператора”, – зазначили у НКЕК.
У звіті ж, наголошується, оператор повинен буде вказати низку позицій. Зокрема:
- номер абонента;
- вид послуги;
- обсяг послуг, що надаються;
- суму коштів для оплати за кожен сеанс зв’язку.
“Звертаємо увагу, що розшифрований рахунок надається лише ідентифікованим абонентам (зареєстрованим або контрактним). Електронні комунікаційні послуги, що надаються знеособлено/анонімно, розшифруванню не підлягають”, – зазначили в НКЕК.
Водночас, абоненти “Київстару”, lifecell та Vodafone можуть дізнатися всю інформацію про свої тарифи безпосередньо в операторів. Якщо, наприклад, пропустили повідомлення про зміни у тарифних планах, або просто забули якісь деталі.
Так, абоненти lifecell можуть набрати на своєму телефоні комбінацію *141#. За нею можна провести перезамовлення пакету послуг за тарифним планом, а також отримати інформацію про:
- зміну тарифного плану;
- пропозиції для роумінгу.
Абоненти “Київстару” можуть дізнатися всю інформацію про свій тариф у кілька способів. Зокрема:
- за запитом *100*01*2#;
- авторизувавшись на сайті та перейшовши на сторінку Тарифи;
- у додатку Мій Київстар
- за номером 466*66.
У кілька способів можуть дізнатися деталі своєї тарифної пропозиції й абоненти Vodafone. Для цього варто:
- набрати *101#;
- зателефонувати за номером 111*1.
Крім того умови свого тарифу можна знайти за посиланням. А перевірити термін дії місячного пакетату та залишок послуг за тарифом за номером *101*4#.
Як повідомляв OBOZ.UA, водночас під час відключення електроенергії українські мобільні оператори стикаються із серйозними проблемами, які не дозволяють їм забезпечувати безперебійний зв’язок довше 4-6 годин. Проте вони вже почали проводити роботи над збільшенням цього часу – адже “навіть попри відсутність світла має бути можливість викликати швидку поліцію або зателефонувати до рідних”.
Джерело: OBOZ.UA