Блог | Як Євросоюз може боротися з російськими КАБами

Кая Каллас заявила, що Україна не повинна віддавати свої території заради миру. Мовляв, неправильний сигнал і підбурювання всіх негідників до агресії

Гарні слова, гідне схвалення твердження

Однак питання є. Бо не вистачає підкріплення.

Сьогодні вночі Росія “мирними ініціативами” вкотре вдарила модернізованими КАБАми по Харкову. Постраждали люди.

Найкращий засіб боротьби з КАБами — знищення російських аеродромів в радіусі 300 км. Ну, і далекобійні засоби протиповітряної оборони. Щобільше, навіть не наземні (бо росіяни до них рано чи пізно дотягнуться), а літаки з відповідними засобами виявлення та ракетами.

Позиція ЄС щодо зброї змінюється на краще, але дуже повільно. А рішення залишаються не творчими.

Європейські чиновники точно можуть працювати краще, треба лише правильно їх налаштувати.

Скажімо, всі знають про існування майже 900 танкерів так званого “тіньового флоту” РФ. Їх всі бачать, але не чіпають. Хоча вони шастають по Балтійському морі, регулярно спричиняючи проблеми.

Брюссель почав напрацьовувати якусь дивну ідею про дозволи від держав, які надають прапори для суден, що перевозять російські вантажі Тобто хочуть розпочати юридично чисту історію з тими, хто заробляє на бруді.

Це формальний підхід. Свідомо бюрократичний глухий кут та знущання. Вона може йти собі своєю колією, щоб зберегти деяких політиків і захистити їх від претензій. Але паралельно вже час запустити реальні механізми приведення Москви до тями.

Наприклад.

Визначити неофіційно надзвичайно вигідну залежність: один КАБ — мінус один танкер, одна ракета — мінус п’ять танкерів. Є постраждалі — вмикається мультиплікатор.

І не треба нічого не забирати.

ЄС має створити спеціальну екологічну групу, яка вибірково перевірятиме певні судна на відсутність шкідливих комах та на захист цінних молюсків. Ризики просто вау!

Для цього ці судна скеровуються на карантин. Коштом власників вантажів, з усіма зборами. Скажімо, на кілька місяців. Ну, або як піде. Можливо, знадобиться повторне розслідування. Не знайдуть проблем — відпустять всіх, так.

Прилетів КАБ — екологічні ризики різко зростають. Все згідно з прозорими європейськими нормами.

Тиждень чи трішки більше — і “тіньовий флот” зможе працювати тільки на Далекому Сході. Китай від цього не постраждає. Товариш Ердоган трохи засмутиться, але товариш Трамп вже превентивно зробив йому компліменти. Товариша Моді також попередив.

Не можете адекватно допомогти силам протиповітряної оборони — застосовуйте найсмертоноснішу європейську зброю. Європейських бюрократів.

І, о я благаю! Не кажіть, що це слизький шлях зловживань! Коли потрібно Брюсселю, там все дуже прагматично. І вони добре знають, як негідникам посилати вигідні сигнали, просто не завжди хочуть.

Кая Каллас заявила, что Украина не должна отдавать свои территории ради мира. Мол, неправильный сигнал и подстрекательство всех злодеев к агрессии. 

Хорошие слова, похвальное заявление. 

Однако есть вопросы. Ибо не хватает подкрепления. 

Сегодня ночью Россия в порядке мирных инициатив в очередной раз ударила модернизированными КАБами по Харькову. Пострадали люди. 

Лучшее средство борьбы с КАБами – планово уничтожать российские аэродромы в радиусе 300 км. Ну, и дальнобойные средства ПВО. Причём, даже не наземные (ибо россияне до них рано или поздно дотянутся), а воздушные – самолёты с правильными средствами обнаружения и ракетами. 

Позиция ЕС по оружию меняется в лучшую сторону, но очень меееееедленно. А решения остаются нетворческими. 

Европейские чиновники точно могут лучше, надо их только правильно настроить.

Скажем, всем известно о существовании порядка 900 танкеров так называемого “теневого флота” РФ. Которые все видят, но не трогают. Хотя они шныряют на той же Балтике и регулярно создают проблемы. 

Брюссель начал отрабатывать какую-то странную идею о получении разрешений государств, предоставляющих флаги для судов с российскими грузами, на какой-то превентивный досмотр. Т.е., они хотят войти в юридически чистую историю с теми, кто зарабатывает на мухлеже. 

Это формальный подход. Заведомо тупиковая бюрократическая канитель и замыливание. Она может катиться своим чередом ради сохранения каких-то политесов и защиты от претензий, но параллельно давно пора запустить реальные механизмы приведения Москвы в сознание.

Например.

Устанавливается неофициальная, но предельно доходчивая зависимость: один КАБ – минус один танкер, одна ракета – минус пять танкеров. Есть жертвы – включается мультипликатор.

И не надо ничего отнимать.

ЕС должен создать специальную экологическую группу, которая будет выборочно обследовать некоторые суда на предмет отсутствия вредных насекомых и защиты ценных моллюсков. Риски ж ого-го какие! 

Для чего эти суда будут помещаться в карантин. За счёт грузовладельцев, со всеми сборами. Скажем, на пару месяцев. Ну, или как пойдёт. Могут же понадобиться повторные исследования. Не найдут проблем – всех отпустят, да.

Прилетел КАБ – резко возрастают экологические риски. Всё согласно прозрачным европейским регуляциям. 

Неделька-другая – и “теневой флот” сможет оперировать только на Дальнем Востоке. Китай не пострадает. Немного расстроится товарищ Эрдоган, но товарищ Трамп уже превентивно отсыпал ему комплиментов. Товарища Моди также предупредили. 

Нет возможности адекватно помочь с ПВО – задействуйте наиболее смертоносное европейское оружие. Европейских бюрократов. 

И, ой, я вас прошу. Не нужно рассказывать, что это скользкий путь злоупотреблений. Когда Брюсселю надо, там всё очень прагматично. И посылать доходчивые сигналы злодеям там умеют, просто не всегда хотят.

Джерело: OBOZ.UA

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *