Клієнтка державного ПриватБанку поскаржилася, що банкомат іншої установи списав із її картки гроші, але самі кошти не видав. У самому банку відповіли, що про проблему знають, але для її вирішення може знадобитися досить багато часу – від 45 до 120 днів.
Скарга розміщена на порталі “Мінфін”. За нею:
- Гроші клієнтка хотіла зняти через банкомат Ощадбанку.
- Операцію було скасовано, грошей банкомат не видав, “проте кошти було знято з картки ПриватБанку”.
- Того ж дня було сформовано дві заявки на повернення коштів.
“В Ощадбанку мені сказали, що стосунку ніякого до цього не мають. У Приваті на мої дві сформовані заявки сказали чекати і зателефонувати в Ощад для швидшого повернення коштів (сюр, я вважаю)”, – йдеться в скарзі.
У самому ж ПриватБанку на скаргу відповіли. Там зазначили:
- Подані заявки перебувають у роботі.
- Клієнтці необхідно очікувати на рішення платіжної системи.
“Регламент обробки заявки – до 45-120 днів з моменту реєстрації. Ми не можемо прискорити обробку, терміни виставлені платіжними системами, не Банком. Як тільки Банк отримує інформацію від платіжної системи з вашого питання – ми відразу ж відправимо вам смс з результатами”, – сказали в ПриватБанку.
Як повідомляв OBOZ.UA, водночас вилучені або забуті в банкоматах державного ПриватБанку банківські картки не повертаються власникам. У такому разі слід звертатися до банку для відновлення картки.
Джерело: OBOZ.UA